LOGIN   |   Forgot Password   |   Sign Up   
0 items
Home News & Activities About Us Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ
Choose your Book
Malay Books  
English Books  
Games  
Others  
Stationery  
Choose your Book Malay Books Novel Fixi
 



this with your friends
Angker #
by author FEESYA ZARELL AZMI, ,

“Aku bukan nak marah kau, tapi aku tengah stres. Setiap kali aku teringatkan Kamisah dan apa yang dia dah buat kat aku, aku tak boleh control. Marah aku membuak. Selagi aku tak ajar dia, hati aku tak akan puas,” ujar Pian sambil mengetap bibir.
“Kau nak ajar dia macam mana? Nak kasi simen dalam tong?” Kudin bertanya sinis.
“Taklah sampai macam tu sekali. Itu kerja bodoh.”
“Kalau tu kerja bodoh, kerja pandainya macam mana?”
“Kalau aku cakap, kau boleh tolong ke?”
“Kenapa pulak nak libatkan aku?”
“Sebab hanya kau yang tahu kat mana nak cari orang tu.”
“Siapa?”
“Wak Jemin.”
“Buat apa kau nak jumpa dia?”
“Bukan ke dulu kau pernah cerita dia tu hebat pasal perempuan?” Pian mengingatkan Kudin. “Jadi aku nak mintak tolong dengan dia. Aku nak tundukkan Kamisah. Aku nak buat dia tergila-gilakan kat orang rupa macam monyet ni.”

Status : In Stock
Retail Price : RM21.90
Now Offer : RM21.90

ISBN:
9789672328438
Category:
Fixi
Format:
KULIT NIPIS
Publication Date:
2021
Publisher :
FIXI
Pages:
314
Dimensions (mm):
119 x 184 x 23
Weight:
0.29

 

Related Products




 

 

Recently Viewed




 

Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ View Cart

 

 

Copyrights. All Rights reserved