LOGIN   |   Forgot Password   |   Sign Up   
0 items
Home News & Activities About Us Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ
Choose your Book
Malay Books  
English Books  
Indonesia  
Choose your Book Malay Books Umum Umum
 



this with your friends
Sari, Kari & Picagari <>
by author DR. NUR HANISAH, ,

"Best ke belajar medik kat India? Dengar cerita, banyak mayat kat sana."

"Wah! Belajar kat India? Jumpa Shah Rukh Khan?"

"Oh, belajar kat India! Reti la ni cakap bahasa Hindi?"

Pelbagai soalan menghujani aku apabila aku memberitahu aku seorang pelajar perubatan di sebuah universiti di India.

Tidak semua orang fasih berbahasa Hindi di India. Setiap daerah ada dialek mereka yang tersendiri.

Tu belum cerita pasal gaya angguk kepala pun dah macam geleng kepala. Bayangkan kalau aku tanya, "Nak ke tak nak lepak mamak?"

Ini kisah aku kutip sepanjang aku jadi pelajar perubatan di India. Walaupun kebanyakkannya pelik-pelik, aku tetap sayangkan India.

India buat aku mudah terhibur. Sampai kalau aku rasa aku stres, aku pandang ke jalan raya. Pastinya akan dihidang dengan pelbagai ragam incredible India. Dosa boleh dimakan di sini. Restoran dipanggil sebagai hotel di India. Haa,kau pening tak tu?

Jom, mengembara ke India dengan buku Sari, Kari & Picagari.

Status : In Stock
Retail Price : RM25.00
Now Offer : RM25.00

ISBN:
9789672062240
Category:
Umum
Format:
KULIT NIPIS
Publication Date:
2018
Publisher :
KOMRAD BUKU
Pages:
198
Dimensions (mm):
130 x 188 x 15
Weight:
0.30

 

Related Products




 

 

Recently Viewed




 

Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ View Cart

 

 

Copyrights. All Rights reserved