LOGIN   |   Forgot Password   |   Sign Up   
0 items
Home News & Activities About Us Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ
Choose your Book
Malay Books  
English Books  
Indonesia  
Stationery  
Choose your Book Malay Books Agama Motivasi
 



this with your friends
Aku Bukan Malaikat 2: Obligasi <>
by author SHUKERY AZIZAN, ,

• Untuk mereka yang rasa bahawa hidup ini hanya makan, minum, belajar, kerja, kahwin, dapat anak, pencen, goyang kaki, lepas tu tunggu mati.
• Untuk mereka yang merasakan bahawa nak jiwa selalu kacau, rasa tak bahagia, solat tak khusyuk, tak pernah buat pengorbanan, baca al-Quran pun tergagap, dan tak tahu sejarah diri sendiri.
• Untuk mereka yang merasakan dakwah tu hanya untuk ustazah, ulamak mufti, padahal dakwah tu untuk semua umat Islam akhir zaman.
• Untuk mereka yang selalu kena tipu lelaki dan nak tahu sangat sebahagian rahsia lelaki, serta macam mana nak hadapinya.
• Untuk mereka yang anggap bahawa belajar agama ini cukup di sekolah atau universiti, lepas tu tak yah buat dakwah. Wah lemak kau.
• Untuk mereka yang takuy nak baca buku sebab orang kata nanti berguru dengan syaitan, atau yang mereka selalu kena label penunggang agama atau penjual agama, sini saya selesaikan salah faham.
• Untuk mereka yang buat dakwah sambil lewa, lepas tu rasa macam dah win sangat je, tetapi akhirnya futur dan juga yang selalu kena tipu daya iblis, di sini saya kongsi beberapa tips untuk kau.
• Untuk mereka yang semangat nak buat dakwah di sekolah dan kampus, serta terasa nak ikut usrah cuma tak tahu apa dia dan macam mana, mari saya kongsikan beberapa tips dan trik.
• Dan sudah pasti untuk diri saya sendiri yang sembang kencang, tetapi banyak yang tak jalan.

Saya berharap agar pembaca dapat menerima karya ini dengan baik, dapat amalkan dan sampaikan kepada keluarga dan sahabat handai. Agar karya ini dapat dimanfaatkan dengan baik untuk ummat ini.

Status : Out of Stock
Retail Price : RM25.00

ISBN:
9789671404874
Category:
Motivasi
Format:
KULIT NIPIS
Publication Date:
2017
Publisher :
SENTAP PRESS
Pages:
211
Dimensions (mm):
152 x 227 x 11
Weight:
0.40

 

Related Products




 

 

Recently Viewed




 

Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ View Cart

 

 

Copyrights. All Rights reserved