LOGIN   |   Forgot Password   |   Sign Up   
0 items
Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ
Choose your Book
Malay Books  
English Books  
Indonesia  
Choose your Book Malay Books Novel Remaja
 



this with your friends
Coklat ()
by author LILY HASLINA NASIR, ,

Are you a CHOCOHOLIC? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

Coklat tu manis, macam aku! Gempal-gempal pun manis! Tak setuju? Kan aku dah kata, suka hati akulah nak tafsir diri aku macam mana! Yang penting, aku makan coklat tu baca Basmallah. Err basmallah tu makna baca bismillah lah! Dan paling paling penting, coklat aku halal! Tak ada barangan terlarang. Rugi wooo kalau tak suka coklat. Hilang satu nikmat sorga dunia!

Status : In Stock
Retail Price : RM20.00
Now Offer : RM20.00

ISBN:
9789671211274
Category:
Remaja
Format:
KULIT NIPIS
Publication Date:
2015
Publisher :
DY KREATIF NETWORK
Pages:
372
Dimensions (mm):
115 x 176 x 18
Weight:
0.40

 

Related Products




 

 

Recently Viewed




 

Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ View Cart

 

 

Copyrights. All Rights reserved